Systemy multimedialne – historia architektura prezentacja

Licencjacka, WPSTiH Bydgoszcz.

Spis treści 2
Wstęp 3
1. Pojęcie multimediów 4
1.1. Historia technik multimedialnych 4
1.2. Zastosowania multimediów 5
2. Multimedialny system komputerowy 6
2.1. Rodzaje procesorów i pamięci 6
2.1.1. Pentium MMX 6
2.1.2. Pentium II 7
2.1.3. Celeron 8
2.1.4. Pentium III 8
2.1.5. Pentium 4 (Hyper-Threading) 9
2.1.6. SDRAM 11
2.1.7. Przegląd stosowanych pamięci DRAM 11
2.1.8. DDRSDRAM 14
2.2. Rodzaje i budowa kart graficznych 14
2.2.1. Karty akceleratorowe i koprocesorowe 14
2.2.2. Grafika trójwymiarowa i magistrala AGP 16
2.2.3. Najnowsze akceleratory 21
2.3. Multimedialny system operacyjny (interfejs użytkownika) 24
2.3.1. Windows XP 24
2.3.2. Windows LONGHORN 28
3. Media wykorzystywane w systemach multimedialnych 32
3.1. Hipertekst 32
3.2. Grafika (standardy kompresji) 33
3.2.1. Format GIF 33
3.2.2. Kompresja LZW 34
3.2.3. Format JPG 35
3.3. Dźwięk (standardy kompresji) 38
3.3.1. Mp3 (MPEG2 Layer-3) 38
3.3.2. Mp3Pro 39
3.3.3. AAC 39
3.3.5. MIDI 40
3.4. Wideo (standardy kompresji) 40
4. Rodzaje i przykłady systemów multimedialnych 48
4.1. HTML 48
4.2. Prezentacje 50
4.2.1. Power Point 50
4.2.2. Flash 51
5. ZAKOŃCZENIE 53
BIBLIOGRAFIA 54
SPIS RYSUNKÓW 55

image_pdf